Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2198
Copyright (C) HIX
2004-05-30
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 RE: *** nema' *** #2197 (mind)  21 sor     (cikkei)
2 Gazolas (mind)  16 sor     (cikkei)
3 Kisagyu Ruhaakaszthonak (mind)  44 sor     (cikkei)
4 Re: Hix Auto (mind)  63 sor     (cikkei)
5 gonosz kismalac, feklampa,.... (mind)  36 sor     (cikkei)
6 Felfestes stb. (mind)  34 sor     (cikkei)
7 Re: *** HIX AUTO *** #2197 (mind)  15 sor     (cikkei)
8 Re: ne'ma (mind)  60 sor     (cikkei)
9 Tukor (mind)  15 sor     (cikkei)
10 Re: Opel ABS lampa (mind)  11 sor     (cikkei)
11 RE: ...meg ilyesmi (mind)  46 sor     (cikkei)

+ - RE: *** nema' *** #2197 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

kedves Peter,
asszem nem olvastad el eleg figyelmesen, amit irtam...
nem en allitgatom meg az egyebkent halal szabalytalanul kozlekedo
vadbarmokat egy kis kioktatas vegett, hanem az izgaga tusko all meg
elottem es probal megfenyiteni azert, mert nem kelloen gyorsan
takarodtam el az utjabol...
ez az elmult evben ketszer megesett :-((
szoval, a lenyeg esikkadt: en arrol a sziturol beszelek, amikor
valamiert haladok a belso savban (altalaban valakit elozok, vagy csak
egyszeruen gyorsabban megyek, mint a masik sav) es hirtelen mogottem
terem valaki, aki nem varja meg, amig lehuzodok, hanem ramall 60 cm-re
es minden elkepzelheto modon (villog, dudal) le akar soporni az utrol
ez volt a kiindulasi szituacio :-))
tehat nem arrol van szo, hogy a "kalapos skodas" repeszt 70-el a belso
savban, hanem jon a turelmetlen "kihaennem" es takarodjon mindenki az
utjabol...
utana meg meg o oberkedik :-((
biztos bennem is van hiba, de mindent azert nem vagyok hajlando
lenyelni
udv
L::
+ - Gazolas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Termeszetesen mindenkinek igaza van, aki azt mondja, hogy esetleg
el lehetett volna kerulni a balesetet: lehetett volna
korultekintobb a gazolo _es_ a teherauto soforje is.

Nem is szoltam bele az egeszbe mindaddig, amig nem hangzott el az,
hogy az ugyet eltusoltak, mert a gazolo nem tudom kinek a fia. Ez
azert mar eleg kemeny allitas, amibol adott esetben akar
kellemetlensege is lehetne annak, aki mondja, tehat mindenkeppen
erdemes tisztazni, hogy mi is az, amiert az illeto jogilag is
elmarasztalhato.

A kresznek resze a bizalmi elv is, vagyis hogy az ezt
nyilvanvaloan cafolo szituaciokat leszamitva elvarhato, hogy a
kozlekedes osszes resztvevoje betartsa a szabalyokat. Takarasbol
kilepni pedig sajnos nem szabalyos, hacsak pl. gyalogatkelo nem
biztositja az athalado elonyet.
+ - Kisagyu Ruhaakaszthonak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> > ha nem gyalogatkelonel lassit egy auto, annak az elozese
> > milyen tilalom ala esik, illetve milyen alapon lehetne a gazolot
> > felelossegre vonni?
> Ha mar magadtol nem jutottal el idaig:  Az elozes szabalyai kozott vilagosan 
le

Nem, magamtol nem jutottam el, azert kerdeztem. Es te magadtol nem
tudsz odaig eljutni, hogy egy kerdesre a kerdezo minositese nelkul
valaszolj? Tudod, csak a konkret kerdesre...

Amit pedig leirsz, az mind nagyon jo, csak a bizalmi elvet
felejted ki belole, vagyis azt, hogy mindehhez a szabalyokat
betarto partnereket kell feltetelezned, mert ennek hianyaban
egyszeruen nem lehetne kozlekedni.

Takarasbol kilepni pedig nem szabalyos, ezt sajnos le kell
szogezni. Megismetlem, hogy nem az eset moralis, hanem jogi
megiteleserol van szo, es arrol is csak azert, mert elhangzott a
vad, hogy az ugyet eltusoltak.

> ui: az mond neked valamit, hogy "kegyeleti okobol" nem feszegetni valamit? Ne
m,
>  mi? Gondoltam... :-(((

Vegulis varhattam volna toled - bar naivan nem tettem - hogy a
korabban hianyosnak bizonyult erveid ellensulyozasara legalabb egy
kis kegyeletsertest megprobalsz most a nyakamba varrni, pusztan
azert, mert kerdezek valamit... Ehhez elso lepeskent levagtad a
tolem idezett mondat elejet, ami eppen erre a szempontra utalt.

Magadra semmilyen irott vagy iratlan szabalyt (beleertve az iment
idezett kreszt is) nem tartasz kotelezonek, elvarasaid csak
masokkal szemben vannak. A korrektseg fogalmat egyaltalan nem
ismered, csak esz nelkul folytatod a hajdani serelmeidet
kompenzalni probalo primitiv hadjaratodat, akar egy kegyeleti
elemeket is tartalmazo temaban.

Maga a kegyelet pedig teged izgat a legkevesbe: csak maznak
hasznalod abban a szanalmas vagdalkozasban, amiben nem tudsz
kulonbseget tenni egy megvitatasra erdemes lenyegi kerdes, es a
temahoz nem illo kisstilu megjegyzeseid kozott.

Engedd meg, hogy ketes erdemeid elismeresekent ezuton atnyujtsam
neked a HIX AUTO leggennyesebb szerzoje kitunteto cimet.
+ - Re: Hix Auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Csaba: Ne bankodjon a sok szervizkoltseg miatt, hiszen 
ami megvan csinaltatva, arra egy ideig nem kell kolteni, 
es legalabb nyugodtabban autozhat, mint az a sok ember, 
aki elhanyagolja az autojat. ( A multkor taxival mentem 
valahova eso"ben, es a Mercedes (!) taxin olyan allapotu 
ablaktorlo volt hogy csak csikokat huzott, nem latott ki 
sem a taxis, sem en! Pedig 1 par ablaktorlo gumi versus 
egy Mercedes erteke...) Mellesleg, gratulalok a Rally-s 
sikerehez. A parom is szokta nezni neha, az ifjabb Toth 
Janos ( Janika ) a kedvence. O"t is legyozte a rally-n? 
Mas: a batyamek mennek jovo het vegen Lengyelorszagba, 
Szlovakian es Csehorszagon keresztul. Ha Csaba ismeros 
arra is, akkor jol jonne egy tanacs, hogy hol tankoljon 
utkozben. Csehorszagban olcsobb, vagy Szlovakiaban? Es 
van arra is autopalya dij? Ha van, ugy draga vagy nem? 
Fogash: Bar finoman szolva nem vagyok nagy szakerto az 
autovasarlas teruleten, de en ugy gondolom, hogy talan 
akkor jarnanak legjobban, ha egy Svajcbol behozott "F" 
Opel Astra-t vennenek. A svajci autok megkimeltebbek, 
mint a nemetek, mert szigoru "speed limit" van minden 
autopalyan, es sokkal extrasabbak! ABS, klima, motoros 
ablak hatul is, szervokormany, napfenyteto, plusskarpit 
es hasonlok. Ugyanakkor rengeteg van belole, es szerviz 
szempontjabol ugyanolyanok, mint a magyarorszagi Astrak, 
vagy ha nem, majd Triznyak ugyis megirja! :-)) Ahogy a 
hozzaerto ismeroseim mondtak, motorikusan raadasul ezek 
sokkal jobbak, mert Svajban szinte senki sem vette az 
alapmodellt, ( 1,4i 8V ) inkabb 1,8i 16V vagy 2,0i 16V. 
Ezeket mar meg lehet kapni 6-700 ezer HUF-ert, ha pl. a 
Kepes Auto Expresszt megveszi vagy rakeres az Aproneten. 
A masik lehetoseg, hogy uj autot vesz, kis osszegu havi 
torlesztessel, hosszu - 60 honapos - futamidore. Ilyen 
esetben csak az uzemeltetesi koltseget kell allnia, az 
autokereskedo erteken felul ( 150 ezer helyett 300-ert ) 
beszamitja a regi Fordot, es mar viheti is az uj autot. 
Ez lehet Suzuki Ignis, Daewoo Kalos, vagy pl. egy remek 
FIAT Albea is! :-)) Nagy elonyuk, plane ha kisgyerek is 
van, hogy az ujabbak biztonsagosabbak is! Legzsak, stb. 
Offtopic: 
Bar nagyon felzaklatott Omega-3000 testverenek halala, 
nem szoltam hozza, de mivel napok ota ezzel van tele a 
Hix, mondanek en is valamit, amivel termeszetesen nem 
kell egyeterteni, de engem meg se probaljatok meggyozni 
az ellenkezojerol. Elore bocsatom, hogy nem szeretem a 
szelsoseges velemenyeket, most megis azt mondom, minden 
autosrol, aki gyereket gazol halalra: "Old meg mindet, 
Isten majd szelektal!" Vagyis, ha Isten ments', valaki 
az EN gyermekemet olne meg a rohadt autojaval, akkor en 
utanamegyek, megkeresem, megolom, azutan leulom! Ennyi! 
Es az elkovetkezo 20 evet boldogan toltom el a sitten, 
annak tudataban, hogy az illeto megrohadt a pokolban! 
Most nincs smiley! Tudom, hogy nem leszek nepszeru vele, 
nem is kell engem, vagy a velemenyemet szeretni, de ezt 
muszaj volt elmondanom. Es nagyon fontos, hogy mindenki 
sza'ma'ra megadasson a velemenynyilvanitas joga. Sajnos 
van olyan is a listan - szigoruan nev nelkul - akinek 
ez nem egyertelmu. Pedig tanultuk az iskolaban, hogy mi 
a demokracia lenyege: "Ellenfelem egyetlen szavaval sem 
ertek egyet, de az eletemet is odaadnam azert, hogy 
elmondhassa oket!" Elnezest az off topicert! Anyazni: 
dorka-pont-zetelaky-kukac-vipmail-pont-hu

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-75-219.dial.freestart.hu)
+ - gonosz kismalac, feklampa,.... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bocs, de elojott belolem a gonosz kismalac (rof, rof, ui)
mtybor:
"UI: Hogy "hallgattasek meg a masik fel is": meg mindig sokkal kevesebb
balesetet okoznak TENYLEGESEN a gyorsan hajto, de jo pilotak, mint a
szabalyokat maximalisan betarto balf*szok. Szigoruan IMHO, pedig"
OK, hogy IMHO, de mire mégis alapozod az arány megállapítását?

Seppy:
"50-700 MV, fordulattol fuggoen. Nalam 200 MV"
Ekkora feszultseghez mar vezetek sem kell, athuz oda, ahova mennie kellene
:-)

"hogy mekkora lehetett volna a buntetes a nem mukodo feklampakert."
Hat meg ha beledszall valaki, az am a buntetes....En az udvarba tolatva
allok be, s he nem is minden elindulaskor, de gyakran ellenorzom a
feklampakat (konnyen teszem, latszanak a telikert uvegeben.
Nem tudom, miert nem installaljak az autokba gyarilag - en kotelezove
tennem - a feklampak nem-vilagitasanak visszajelzeset. Szvsz fontosabb,
mint a tompitott zold visszajelzoje (kotelezo egyebkent az?)
Nem egy nagy ugy, 25 eve haverom motorjaba otthon fel ora alatt
installatuk, egy reed rele kore annyi menetet tekertunk, hogy a vilagito
feklampa arama meghuzza a relet.
"Szabvanyosan" be lehetne loni ezt es gyartani 2x21 W feklampara is ugy,
hogy ha egyik kieg, mar menjen a visszajelzes.
OK, Seppy eseteben ez nem lett volna jo, mert ha a kapcsolo nem kapcsol,
akkor nincs semmilyen vezerles. De egyebkent jo lenne. Erdekes, a 20 evvel
ezelotti olasz autok egy jo reszeben ez a feature megvolt. Persze bonyolult
elektronikaval, ami mindg elromlott :-)))
De az is jo lenne, ha az autostarsadalom ki tudna talani erre valami
egyezmenyes jelet, egymasnak.

Csaba (ar146): megtisztelo es megkapo oszinteseged (autora koltes). Az
autotulajdonosok 99%-a a hibak es koltsegek toredeket sem vallja be, meg
maganak sem.

Attila
+ - Felfestes stb. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Ebben az esetben tablat, zarovonalat, felfestest
Egy normalis orszagban ilyen nem kell. Allandoan mergelodok,
hogy minek a sok zarovonal a keresztezodesek elott. Azert,
mert barom 1 kikanyarodik jobbra, mert nem jon semm jobbrol. Mert
barom 2 elkezd balra kanyarodni, mert nem is gondol arra hogy elozik:
a, nem rakta ki az indexet
b, kirakta, de nem latszik (pl. naptol)
c, sorelozes van a lassusaga miatt.
d, stb ...
Raadasul ekkor jon barom 3, akit nem erdekel semmi, elkezd
elozni, mert minek figyelni a masikra. Ha egy kicsit odafigyelnenk
egymasra, akkor nem kellene mindent tiltani. Szlovakiaban is volt egy
hasonlo eset 2 hete, kb. 2 perccel elottem tortenhetett, mert akkor masztak
ki a kocsibol. De ott nincs zarovonal, talan azert mert meg nem volt
sok ilyen baleset. Nalunk a szep szo nem hasznal, csak a tiltas, buntetes.
1 balesethez altalaban 2 auto kell. Nem mondom, hogy minden esetben
kivedheto lenne a vetlen fel altal, de olyan 50% -ra saccolom az eselyt.
Hanyszor van az, hogy messzirol latom, hogy az eletben nem fejezi
be az elozest a szemben jovo. Ekkor az igazam teljes tudataban
menjek neki? Akkor is a temetobe kerulok, ha nekem van igazam.

> De halljuk... az utóbbi egy hétben hányszor mentél gyorsabban a
>megengedettnél, és milyen indokot haztál fel magadban e tekintetben
Rossz a kerdes. Hanyszor mentem szabalyosan? Amikor rakenyszeritett
a forgalom. Esetleg a rendorseg. Akkor mentem Miskolcra, amikor a nagy
razzia volt. 5 traffipaxbol egy sem fogott meg, mert figyeltem a tobbi
kozlekedore, akik szerencsere jeleztek. De mivel figyeltem, ezert nem csak
a traffikat vedem ki, hanem a mas altal elkovetett hibakat is tudom
korrigalni. 2 hete kicsit tobbett autoztam, inkabb azt irom 3.000 km -bol
2.500 gyors hajtas. Es? Kozod hozza? Indok? Nem a kesoi indulas,
miatti sietseg. Egyszeruen igy elvezem a vezetest 16 ev utan is. Es nem
nyug, hogy megint menni kell 500 km -t. De volt 100 km, amit 2 ora
alatt kellett megtennem. Ekkor nem resteltem lehuzodni meg a Trabant
elol sem. Minek tartsam fel, hadd legyen siker elmenye :-).
+ - Re: *** HIX AUTO *** #2197 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> En anno lazacot szoktam szallitani vele, mert itthon Mo-n irto drago a lazac.
 T
> escoban pl. 4980Ft!!, vagyis 20 euro, mig No-ban 6-7 euro. De lehet 4-5ert is
 k
> apni leertekeleskor.

Vakon vezessenek a nepkonyhara, ha lattam mar Tescoban ennyiert
lazacot! Felesegem nagyon szereti, gyakran veszek, de ennyit meg soha
nem kertek erte. Akcioban 1600 /kg korul van, amugy 1800 - 2000, attol
fuggoen, hogy szelet, vagy file. A nagyon extra vekonyfile is 2200
max.

Mtybor
+ - Re: ne'ma (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Feladó: horvath.akos1_uh.vatam.nl

>>>>>>>>>>>...
> UI: Hogy "hallgattasek meg a masik fel is": meg mindig sokkal kevesebb
> balesetet okoznak TENYLEGESEN a gyorsan hajto, de jo pilotak, mint a
> szabalyokat maximalisan betarto balf*szok. Szigoruan IMHO, pedig
>  ...<<<<<<<<<<
> Darabra lehet, de a halalos aldozatokat kovetelo baleseteknel tulzottan
> sokszor talalni egy olyan u:bermensch-t, aki "tokeletesen ura az autojanak,
> minden pillanatban kontroll alatt tartja az autojat 200-nal is" stb.

Ez igaz. Nem is ezert irtam. Viszont ma lassan ugy allitjak be, hogy
ez az egyetlen veszelyforras. Pedig nem. Egy a sok kozul. Az altalanos
velekedes arrafele tolodik el, hogy lehet valaki akarmilyen hulye,
aki osszepisili magat es az arokba hajt, ha eszrevesz hirtelen valamit
amit eddig a sajat bambasaga miatt nem vett eszre, csak gyorsan ne
hajtson.
Egy kivilagitatlan lovaskocsi reszeg hajtoval, vagy egy szinten
mattreszeg kivilagitatlan kerekparos meg ennel is sokkal nagyobb
valoszinuseggel okoz halalos balesetet.
A kerekparos a sajat boret viszi a vasarra - bar
nem mindig, tudok olyan esetrol, amikor az autos csak a kormanyt
felrerantva tudta a gazolast elkerulni, arokba ment. A kocsijaban
sokszazezer Ft-os kar,  3 konnyu es 1 sulyos serult. Kerekparoson
semmit nem tudott leverni. "Nem bizonyithato". Gyorshajtas nem volt.
Masik: kivilagitatlan lovaskocsi a 33 -as fouton. Eredmeny: 16 serult,
ebbol 3 halott, 2 eletveszelyes, 5 sulyos, a tobbi konnyu. Az egyik
halott a lovaskocsi hajtoja, de ez a tobbieket nem vigasztalta.
Gyorshajtas itt sem volt. (Visszaolvasva kell nemi magyarazat. Enyhe
kanyar, szembejovo miatt a lovaskocsit keson eszlelve fekezett, kis
kikerulesi probalkozas, de nem fert volna el, lovaskocsi bal hatuljat
elkapva megpordult, nekiutkozott a szembejovo mikrobusz bal oldalanak,
amit igy az arokba lokott, majd tovabbpordulve a kovetkezo
szembejovobe is. Tetezte, hogy az autok lampai tonkrementek, vagy
masfele alltak, szoval az egyik oldalrol toksotet volt a csoportkep,
ebbe meg egy Audi is beleszallt - itt mar volt nemi bambasag is, de az
is 100 alatt ment.) 
Hosszasan tudnam ezeket sorolni. Mindenesetre 9 even at
mentoztem rohamkocsival, meglehetosen sok baleset helyszinet lattam.
Altalanositani persze nem lehet, de az altalam latott sok szaz baleset
kozul 5 % alatt voltak a gyorshajtas MIATT bekovetkezett balesetek.
Azt nem tudom elfogadni, hogy gyorshajtas az oka pl. egy olyan
balesetnek, amikor mondjuk 110 -el megy valaki, a szembejovo pedig
szabalytalan elozesbe kezd. Itt a gyorshajtas csak egy szabalysertes,
a szabalytalan elozes pedig szandekos, balesetet okozo veszelyeztetes.
Hogy "mi lett volna, ha a vetlen autos 90-nel hajt 110 helyett", az
fikcio, pont annyit jelent mint az "mi tortent volna, ha 160-nal megy,
mar ott sem lett volna, mikor az allat elozesbe kezdett", esetleg "mi
lett volna, ha el sem indul otthonrol".
Olyan is volt, hogy szirenaval, lampaval mentunk a fouton.
Stoptablanal oreg foszer mar jo ideje allt, majd hirtelen elindult, es
belejott a szirenazo mento OLDALABA! Azt allitotta, megijedt a
szirenatol. Mire szkeptikusan megjegyeztem, hogy ertem, mert ugye
ilyenkor szokas a stoptabla mellol szetnezes nelkul padlogazzal
elindulni egyenesen elore. Fuss az eletedert, nehh? Szerintem meg ma
is vezet, pedig tobb mint kozveszelyes.

MTybor
+ - Tukor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok!

	  Egyetlen hozzaszolas, kiegeszites az eddigi csont-
	ragashoz: nem ertem, miert csak akkor kell a tukorbe
	nezni, amikor valaki savot akar valtani? A tukrot
	_folyamatosan_ mintavetelezni kell, hogy ne csak azt
	lassam, ami elottem van, hanem arrol is ugyanakkora
	tudomasom legyen, mi folyik mogottem! Autopalyan u-
	gyanugy, mint varosban (vagy barhol mashol)!
	  Aki erre nem kepes, szerintem (itt is, mint maskor)
	inkabb vegyek el a jogositvanyat, barmilyen szabalyos
	is amugy...
	  Udv mindenkinek:

								Nagyak
+ - Re: Opel ABS lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>es azt talaltam hogy 50-700 MV, fordulattol fuggoen. Nalam 200 MV

azert ez nem semmi! en megkozeliteni sem mernem az olyan autot, amiben 200
MEGAvolt merheto barhol, nemhogy beleülni!!! :-))) hogy-hogy nem üt át?
nagyfesztechnika gyakorlaton mar 420 kilovolt athuzott a majd' 1 meteres
szigetelon... :-)))

bocsi a kotozkodesert, de nem birtam megallni, annyira tetszett. megha
nyilvanvalo is, mirol van szo ... :-))

robi
+ - RE: ...meg ilyesmi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali, 

>van egy kis idom, leirom, hogyan koltottem a hibatlan automra 
>300000-et majusban :)
En pont tegnap vezettem be mindent az excel tablamba, igy nekem ido sem 
kell, hogy leirjam.:-) 

Aprilis-majus
A kocsi raz, fekezeskor erosebben. Elso kor: futomu atnezetes es ha mar ott 
vagyok, akkor olajcsere is. Csereltek szilentet, osszekotot, olajat: 55e. A 
fek szerintuk oke. A razas alapban csillapodott, de a fekezeskori megmaradt. 
Irany a gumis, centirozas. A hapi figyelmeztetett, hogy vekonyak a 
fekbetetek, csereljuk ki. Az elso tarcsakat elvittek szabalyozasra, az egyik 
borzaszto allapotban volt. 30e, de a razas megszunt. Ebben a honapban 
kellett zoldkartyat is csinaltatnom, szoltak, hogy a kipufogodobok kozul 
nehany eleg ramaty. Atnezes utan a hatbol harmat cserelni kellett: 70e. 
(Kozben levegoszurot is csereltettem.) Indultunk volna egy haromnapos 
kirandulasra, amikor a lakastol 200 meterre dolni kezdett a fust a 
motorhazbol, elfustolt az ekszij. Az ekszijfeszito gorgo szorult meg, csere: 
40e. (Plusz a kinszenvedes: csaladdal, vonaton, megpakolva, 300 km. 
oda-vissza.) Egyik hetfo reggel nezem a szelvedot: elindult rajta egy 
repedes, mellete egy darab cserep. Tajekozodas: a ragasztott, futoszalas 
szelvedo csereje markaszervizben 200e. Kisiettem egy parkoloba, uveges 
megfurta - de kesobb a repedes ujraindult. A masodik furas utan kiderult, 
hogy a tarsashaznak, amelyikben lakom, van ilyen esetre biztositasa, de a 
szervizben nem sok joval kecsegtettek: a vagyon reszleg nagyon nehezen fizet 
autora, kulonosen ilyen osszeget. 'Ha mar lud, legyen kover' felkialtassal 
nekiugrottam az ABS rendberakasanak is (par honapja elment), erzekelocsere: 
szerelessel egyutt 47e. Aztan ket nap mulva vissza a szervizbe, mert 
megallaskor az ABS beledolgozik a fekbe. A kontakt hiba megkeresese: 10e. 
Tavasszal megallt a kilometerszamlalom is, Haudek mesternel a javitas: 8e. 
Es amikor mar ugy hittem, hogy tulvagyok mindenen, tegnap rutinellenorzeskor 
vettem eszre, hogy a tagulasi tartalyban nincs viz - valoszinuleg vizpumpa 
csere lesz belole.
Ha beleszamolom a ket tankolast (30e), akkor en is 300 ezernel jarok es meg 
hatravan valahogy a szelvedo es a hutovizes matyi. A legszebb az, hogy most 
nyar elejen akartam eladni a gepet; es ahogy a neten szetneztem, a legjobb 
esetben is max 700e az ara. 

>Szervizbol haza, ures tank.... bezony, nem olcso dolog
>az autozas...
Csak csatlakozni tudok... 

Udv,
pJ
Ford Scorpio Cosworth, 1991

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS