Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1321
Copyright (C) HIX
2001-12-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re:Futott garazs telen? (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Re: becs - csak holanccal? (mind)  9 sor     (cikkei)
3 Na, (mind)  46 sor     (cikkei)
4 kispolszki (mind)  70 sor     (cikkei)
5 sokminden (mind)  38 sor     (cikkei)
6 va: Re: Motorfek (mind)  25 sor     (cikkei)
7 Motorfake,hideg meleg air (mind)  22 sor     (cikkei)
8 Re: VD is back! (mind)  19 sor     (cikkei)
9 Re: fityo (mind)  28 sor     (cikkei)
10 Re: napszemuvegek (mind)  30 sor     (cikkei)
11 Elado 87-es Diesel Escort (mind)  6 sor     (cikkei)
12 Remenysugar......... (mind)  17 sor     (cikkei)
13 akksi telele's (mind)  31 sor     (cikkei)
14 holanc sogoreknal, kert tragyazas (mind)  14 sor     (cikkei)
15 Elado teligumik (mind)  12 sor     (cikkei)

+ - Re:Futott garazs telen? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

En azt hittem, hogy jo, ha naponta egyszer kiolvad,
masok meg azt mondjak, jo, ha ra van fagyva egesz
telen, keveseb kart okoz.

Szerintem a rafagyott jeg nem okoz korroziot, ellenben a zart meleg
garazsban a paras levegoben remekul fo a kocsi.

Peter
+ - Re: becs - csak holanccal? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

En most mentem ki Grazba de a hataron azt sem kerdeztek hogy fiu vagyok-e vagy 
lany, szoval szerintem nem kell holanc.(nem most voltam eloszor de eddig meg so
se kerdtek.



Peti

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: n557p009.adsl.highway.telekom.at)
+ - Na, (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho!

Vegre a homokozoban /ami nem is annyira homok itt, inkabb kavicsos homok/ 
is eljutott az internet. Igaz, csak V-SAT, a sebesseg meg boduletes 300-500 
bps de ha nyoszorogve is, jonnek-mennek a levelek. Az emil cim vsznleg 
valtozni fog, de sebaj, az a lenyeg, hogy jon a hixauto ide is :-)
Most eppen vizsga elott allok, hiaba a 22 eves jogsi, addig nem vezethetunk 
ceges autot /Toyota Landcruiser-ek tobb fele tipusa, Kenworth, 
Intercontinental a valaszthato tipus  pillanatnyilag/, amig meg nem 
felelunk a kovetelmenyeknek. Volt eddig egy napos tanfolyam, es holnap jon 
a "beszelos" vezetes. Ez annyit tesz, hogy a napi kotelezo kulso/belso 
ellenorzes utan beulve a kocsiba mindent kommentalni kell ilyesfele 
formaban: jobbranezekbalranezekelorenezekbenyomomakuplungotblablabla... 
Kivancsi leszek, hogy hogyan lehet majd a multitaszkot kozvetiteni, amikor 
egyszerre emelem a labam a gazrol, nyomom a kuplungot, figyelem a tukrot, 
szidom az eget, tekerem a kormanyt. Majd meglatjuk...
Amugy a lenyeg naluk az uttoro ot pontja, amit be kellene tartanunk:
- Nezz tavolra a kormanykerek folott /jaja, csak aztan nehogy lemenj 
terepre. Magamban a terepeket ugy szoktam ertekelni, hogy milyen messzire 
lehet elore nezni ahhoz, hogy ne razza ki az emberbol a kajamaradekot a 
jargany, ha mondjuk 30-cal szeretnek haladni. Tizzel szaguldva 5-10 meter 
eloretartas mar huzos, de ha jon a legrosszabb /mert az jovoget azert/, 
egyszeruen berakom felezo egybe a Totojat, beallitom a kezigazt, aztan 
ballagok mellette/
- Lasd at az elotted levo teruletet /ne csak az uttestet, hanem a jardan 
ugralo gyerkocoket is, a kozelgo keresztezodest, alacsonyan szallo Trabit, 
stb./
- Legyen mindig lehetoseged jobbra vagy balra elhuzni /vagyis ne hagyd 
magad beszoritani egy savban, na ezt probalja meg valaki Kairoban, 
Budapesten vagy akar Veszpremben elerni/
- Allandoan mozogjon a szemed /jobbra-balra-elore-hatra-le. A fel-t 
kihagytak, pedig ha darus kocsit vezet az ember, az sem hatrany. Elvileg 
5-8 masodpercenkent kell vegigpasztazni a tukroket, muszereket, holt 
tereket. Igen am, de ilyen korulmenyek kozott hogyan lehet nyugodtan zenet 
hallgatni?/
- Gyozodj meg arrol, hogy a tobbiek is latnak teged /Ez mondjuk ertheto, 
csak.../
Szerintem ezeket nalunk mindenki tudja, de ugy latszik van meg a vilagnak 
olyan resze, ahol tanitani kell.
Na, ennyit a nokrol, majd kuldok kepeket, valaki meg folrakaja egy site-ra. 
Ugye Gabor ? ;-)

Udv joe
Citroen XM 2.1 Turbo D12

ui: mit kell tudni arrol a keszulo statisztikarol?
+ - kispolszki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Azert pont az alfa volt az ellenpelda, mert a level eredetileg
> fogash-nak ment, csak olyan hosszu lett, gondoltam, akkor mar 
> olvassa mas is... :) 

Tovabbra is fenntartom, hogy ne hasonlitgassuk az osszehasonlit-
hatatlant. Ilyen kombinacioknal a draga (dragabb) autonak soha 
nincs eselye. 
Eppugy megmagyarazhatatlan, mibol van a Lexus nagyobb ara 
az Octaviahoz kepes, egy-egy auto 10 loerovel erosebb verziojaert
miert ad az ember tobb penzt, stb.

Az arat tekintve az X eves keleti kocsik verhetetlenek, de ezen
kivul szinte semmiben nem versenykepesek.
Sokaig lehetne ragozni, de nem az a celom, hogy mas autojat
kritizaljam, fikazzam, csak ra szerettem volna mutatni, hogy a
szerelem vakit.

> Egyebkent nem tudom eldonteni, hogy Cs valasza sertodott
> provokacio, vagy vidam reakcio akart lenni. 

Szarkasztikus, ironikus, vicces :)))

> Masreszrol nem hinnem hogy Cs alfaja 10-15milla korul volt. 

Nem, en nem a szepen rendbehozott Autodra celoztam, hanem
a bazarban 30-40, max 60e-ert arult Kispolszkikra. 
60e-tol dragabbat meg nem lattam, de ennek az is oka lehet,
hogy eleg szegenyes a kinalat belole.

> De ha igen, akkor mondja meg nekem valaki, hogy er az az 
> alfa 10 millaval tobbet a fityomnal ? :)

Eppen errol irtam az elso bekezdesben. 
Miben jobb a Lexus az Octavianal? Egy rakas parameterben,
amit a tulaj az eletben ki nem hasznal, vagy ha igen, akkor
er az a par elony 5-6-10 milliot? Ugyanugy uj, ugyanugy 
modern, ugyanugy megbizhato... Itt meg kevesbe jon ki az 
altalad emlitett kulonbseg, megis aki teheti, a Lexust veszi.

Viszont Kispolszkit egy Alfa (nagy betuvel) melle allitani es
hasonlitgatni elegge mereszseg es nekem - mea culpa -
mosolyt csal az arcomra. Minden egyes filler kulonbsegrol
oldalakat tudnek irni. Mint emlitettem, arat es alkatreszarat
nem veve figyelembe - abban a dimenzioban a Fityo a kiraly!

Sajnos minden hasonlo irast eleg nehez szivvel tudok csak
elkuldeni, mert sokat felhordulnek es rogton ellenseget 
keresnek mindenhol. Jon az apukavettedragakocsi meg a 
magaslovonulotaknyos. Pedig az iras nem errol szol, annak
idejen 13 evesen, mikor a Simsonok (azok kozul is az 
Enduro :))) divatba jottek, egy 0,5-os Pionierem volt es hidd
el, jobban szerettem, mint a szomszed TSZ elnokenek fia
a Simsont. Sajat kezuleg raktuk ossze az edesapammal es
semmi masra nem voltam olyan buszke, mint a 25 eves 
motoromra. 16 evesen megismeteltuk ugyanezt egy 1951-es
CZ motorral. A 150 kobcentijevel es 80 km/h gyari vegse-
bessegevel a kornyekbeli fiatalok 3x korbemotoroztak az 
akkor divatos MZ es Jawa 350-el, ennek ellenere soha nem
jutott eszembe osszehasonlitgatni, hogy az akkor 12500
koronaba kerulo MZ miert kerult annyiba, ha mi a  komplett 
rekonstrukciot betakartuk par szazasbol. Azok az MZ-k es
Jawak azota mind alkatreszkent elnek tovabb, az en CZ-m
pedig koszoni, most unnepelte az 50. szuletesnapjat.

Ennyi.

Cs.
CZ 150 / AR 146 / Punto II
+ - sokminden (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Kocsisok.
Huhh, de regen irtam man ide is.Ugyhogy most sok lesz.

Pentos mester :-)) Mostanaban kisse tobb mar az idod, jol latom?:-)

Tiszy dzsokenak meg gratula az uj Alfahoz.Telleg tade?
Meg lenne ket kerdesem.A Ro:no'hoz (R19)kene 2 db 
tetocsomitarto-illeszto-adapter-lemez, vagy mi; ez egy eleg speci 
darab, enelkul nem igazan lehet feltenni az alltalanos 
tetocsomagtartot, illetve ha igen, akkor nem lehet becsukni az 
ajtot. :-O Nem tucc valami infot
a beszerzes helyerol? 2db kellene.Vagy valalaki mas? Elore is koszi.
A masik, engem is erdekelne Talisman/Vel Satis/Avantime 
tesztvezetes, vagy legalabbis beleules. :-)) Ilyen nem lesz 
valamikor?Bar a Talisman meg a bp-i szalonon se volt ott...
Meg meg a ringen mondtad, hogy lehetne ClioV6-ot is tesztvezetni, 
csak akkor valahogy elsikkadt.Ez is jo volna.

Marky Nemescsek, mongya mar lecci vmit a vezetestechnikai 
treningrol, mostanaban en is gondolkodtam ilyesmin.
Autoklub vagy Berger? Vagy mas? Melyiket erdemesebb?Mit 
tartalmaz?Koszi.

Friderique, remelem megkaptad a levelem; ugy nez ki megis a 
rovidebb telo kellhet majd.Bar most biztos megijedt es a fejehez 
kapott, mert egesz jol mukodik.Na mindegy.

Csutortok este voltam kint a Hosok teren, ha mar arra jartam, kicsit 
bementem csapatni a farat a hoban.Nagyon szuper volt, a kb 20cm 
ho alatt mindenhol tukorjeg, jol lehetet produkalodni az autoval. :-)
Egesz szep szamu nezosereg volt; kellett volna egy kis gempat 
kalapozni toluk a benyara. :-))
Regebben ilyenkor kijartunk a Vollner palyara, ha esett a ho; 
mostanaban hogy van ez?Meg terveztunk anno havas jeges talit is, 
most ugy nez ki megmarad a ho eleg sokaig...Na?

Udv, a profilmelyseg legyen mindenkivel
KZG
+ - va: Re: Motorfek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kormos Imre irja:
>>>>
1.Mesz tovabb 50-el es kb 50 m-re a lampa elott leveszed a labad a gazrol.
Igy motorfekkel kb pont megalsz a lampa elott.
2. Uresbe teszed, es hagyod elgurulni a lampaig.
1. esetben 50 m-t mentel gazzal (5 l/100km-es fogyasztas)(erre utalt az
elozo felvetes), 50 m-t motorfek uzemben (0 l/100km)
2. esetben 0 m-t mentel gazzal , 100 m-t uresjaratban ( 1 l/ora)
<<<<

Tessek meg hozzaszamolni azt az alapjarati fogyasztast is, amit
a motorfekkel megallo auto fogyaszt a pirosnal allva, az uresben 
gurulo megerkezeseig. 
Vagy az elso auto megallasanak pillanatatol az uresben gurulo 
fogyasztasat figyelmen kivul kellene hagyni. Az lehet akar, az 
uresben gurulo utolso 20-30-40 metere is.

> Most szamold ki, melyik takarekosabb
Hat ez az ! Most szamold ki !

Vigyazz, mert bevettem a reggeli Nootropilomat (agyi ertagito) es 
delig rettento okos vagyok. Deltol folyamatosan hulyulok masnap 
reggelig. Tok jo ! Majd meglatjatok, ha megeritek. :-)
--
Meszaros Geza
+ - Motorfake,hideg meleg air (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha meg motorfekkel akarsz fekezni, tovabb kell nyomni a gazt, ami
>tobbletfogyasztas

Ezt nem értem. Hogy van ez? Miért kell tovább nyomni a gázt?

Hát hogy legyen miért fékezni8-))))..


Más:
Az én verdámon is van ilyen hideg meleg automnatika,csak épp nem műkszik.
Mi a fene vezérli azt a leffentyűt,ami kapcsolgatja,hogy hideg v.meleg.
Hidegen hova kell ennek állni?
Vákuum kell-e hozzá?

OPELesek nézzétek már meg,lécci,:!
Előre ie thx

Pili---
Barna István
OPEL Rekord'C 1.9 '72 Aut

30-255-7946
+ - Re: VD is back! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia hufnagel!

>akkor talan tobbet tudnal egy kicsit a vilag 
>dolgairol es nem csak a keszen vett Bomosbol 
>verned a nyalad az uton, meg provokalnad a listat.

Bocs, hufnagel, nemtom miota vagy a listan, valszeg
nem tul regen, kulonben tudnad, hogy Vaddisznot
megjelenese alkalmabol testuleti anyazas fogadta, de
az olvtarsak rovid ido alatt alkalmazkodtak egyeni
stilusahoz, azota VD megbecsult tagnak szamit a HA-n.
Amint lathatod, tobben orulnek visszateresenek
(jomagam is), ha mindketten maradtok, talan szamodra 
is kiderul, miert...
BTW, ahogy VD-t ismerem, megvedi majd o magat... :)

Piece:
nme1
"Know your enemy"
+ - Re: fityo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Norbi, ill. egyeb eddigi hozzaszolok!

Bocs, lehet, hogy keverem valamivel, de ez a fityo-
dolog nem ugy merult fel, hogy vki az asszonynak
(nem irta, hogy feleseg... :)) keresett olcso
megoldast? De tulkepp. mindegy is. Eszre kellene venni,
hogy elbeszeltek egymas mellett. Az, hopgy Norbinak
500E-ert van egy egyedi, minden bizonnyal kenyelmes, 
megbizhato Kispolakja, amit szeret es ismeri a gep
testet-lelket, megerzi minden rezduleset, karbantartja,
az mindannyiunk oromere szolgal.
Ugyanakkor deviszontazonban: ez nem igazan vigasztalja
azokat, akik egyszeru juzerkent kivannak egy elfogadhato
kompromisszumot kotni uzemkepesseg, biztonsag, kenyelem
versus koltseg (vetelar+fenntartas) tekinteteben. Akik
(hozzam hasonloan) muszaki analfabetak, vannak biz.
elvarasaik a biztonsaggal szemben (nincs legzsakom, de
egy kozepkategorias autoval valo nem szelsoseges utkozes
eseten azert elfogadhato eselyeim vannak a tulelesre),
idonkent szallitanak masokat, vagy nagyobb dolgokat,
azoknak 2001 vegen talan mar nem Kispolszkiban kellene
gondolkodniuk. 
Bocs, most mennem kell:

Piece,
nme1

"Know your enemy"
+ - Re: napszemuvegek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Zsolt!

>Lattam kb. ket eve egy musort (lehet, hogy MMM volt Mi Mennyi >Miért). A napsz
emuvegekrol volt szo benne, megvizsgaltak, hogy >melyik szemuveg mit "tud". A v
izsgalat eredmenye 
>az lett, hogy a markasabb (nem irok markat)
>szemuvegek UV,fény, a'fa stb. vedelme nem er egy 
>kalap sz@rt sem, a
Mar tobbszor is szo volt arrol, hogy az ilyen "felvilagositas"
loturot sem er, kerjuk hanyagolni. A "..... uton levo
....... benzinkutnal dolgozo ....... haju penztaroscsaj
mindenkit atver, keruljetek" tipusu segitsegnyujtassal
sokra megyek. Talan nem igenyel tul nagy agyi munkat
ugy megnevezni egy kereskedot, szervizt, napszemuvegmarkat
a konkret nev emlitese nelkul, hogy mindenki egyertelmuen beazonosithassa. Tett
ek ezt mar sokan, de tettem en is.
Szoval: melyik napszemuvegrol derult ki egyertelmuen, hogy
loturo? Mert pl. az en evekkel ezelott hordott Bialucci
markaju (800 HUF) ellenzom utan igencsak erzekelheto
valtozast jelentett egy Police-npszmvg /13 000 HUF :( /
beszerzese. Sajnos, ezen marka egyedeit iden nyaron 
mar 30 000 HUFert / :((((  / lattam a boltokban.
Hangsulyozom, a kulonbseget nem muszerrel, csak szemmel
erzekeltem, az altalad emlitett Avangliont pedig nem
probaltam.

Piece:
nme1
"Know your enemy"
hogy mindenki egyer
+ - Elado 87-es Diesel Escort (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Eladó garázsban tartott FORD Escort 1.6 D 87-es, kisebb karosszéria
hibákkal, jó motorral, igazoltan 4,8-5,4 literes fogyasztással, 80%-os téli
gumikkal. Télen is indul!
Irányár: 370 000 Ft.
Érdeklodni lehet: 06-30-246-6764
vagy: 
+ - Remenysugar......... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
____________________________________________________________________
Ladara tudom ajanlani az automata levegocsonkot, amely mindig kikeveri az
optim
alis homersekletet. Nem nagy beruhazas, de kocka legszurohazra valo igy
esetleg
 azt is cserelni kell. Ettol kezdve el lehet felejteni az allitgatast.

Udv. B. Pali   BA3-2105
____________________________________________________________________

  Koszi Pali! Errol nem tudtam, hogy az ujabb verdaknal ezt mar megoldottak.
Azt hiszem a heten beszerzek en egy ilyen ugyes kis szerkezetet.
Eloszor a bontokat latogatom, majd az ismerosoket. Biztosan van valahol 
"elfekvoben"!

 Udv.: Simon Jani BA3 2101
+ - akksi telele's (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a Listanak!

Lenne egy kerdesem azokhoz, akik ertenek az akksikhoz.
Van egy robogom, amiben zseles akksi van allitolag. Az
valoszinu, hogy nem savas, mert fektetve lehet csak
rogziteni. Allitolag oda kell ra figyelni, hogy ne
meruljon le teljesen, mert nem lehet tolteni(?).
Amig nem volt tul hideg egy-ket hetente elovettem a
motort, mentem vele egy-egy kort, hogy kapjon egy kis
toltest. Az utobbi hetekben ez sajna elmaradt. Tegnap
nem is indult mar oninditoval, csak rugasra. Es meg
hol van a tel vege... :(  A motor nincs hidegen amugy,
az nem sokat segitene, ha kiszerelnem az akksit es
bevinnem a lakasaba. 
Igaz, hogy nem toltheto az ilyen akksi? Meg tudom
valahogy meg menteni, vagy kezdjem magam rahangolni
egy tavaszi akkumolator vetelre?

Elore is kosz,
Peter
Thalia RT


=====
Ne igyal, amikor vezetsz! Meg nekimesz valaminek és kilottyen a pia!

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Check out Yahoo! Shopping and Yahoo! Auctions for all of
your unique holiday gifts! Buy at http://shopping.yahoo.com
or bid at http://auctions.yahoo.com
+ - holanc sogoreknal, kert tragyazas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!


medve ) irta:

>hallottam, hogy az osztrakok csak holanccal engednek
>be. Igaz ez?

Javaslom hivd fel az Osztrak Nemzeti Idegenforgalmi
Kepviseletet (1/391-43-10), nagyon segitokeszek es
naprakeszek szoktak lenni. A Magyar Autoklub kozponti
tudakozojaban (1/345-17-77) a ficko olyan stilusu kb.
mint Mate Kriszta a Leggyengebb lancszemben. Es akkor
meg finom voltam es noies... :)
+ - Elado teligumik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
A MATAV belso elektronikus hirdetotablajarol ollozom az alabbi hirdetest:
***
Eladó 4 db 500 km-t futott Matador MP 58 típusú autógumi. (új fejlesztésű, sili
ca adalékos)
Mérete: 165/70 - 14T
Ár: megegyezés szerint
Telefon: 458-7800
***
Udv Mindenkinek

Cocas - az Orros

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS